sp.irankc@gmail.com

ارتباط با ما

09120273029

تماس بگیرید

پنج دلیل برای خرید سگ استاندارد با شجره نامه FCI

پنج دلیل برای خرید سگ استاندارد با شجره نامه FCI

۱- خرید آگاهانه :
فارغ از جثه و کاربرد سگ، نژاد آن باید با دقت انتخاب شود . هر نژاد خصوصیات رفتاری و جسمانی منحصر به فردی دارد . شما باید نژادی را انتخاب کنید که متناسب با کار مورد نظر شما باشد ، اهمیتی ندارد که شما سگ را برای چه هدفی میخواهید. محافظت از شخص یا مکان ، برای شرکت در مسابقات تربیتی یا نژادی ، شکار ، محافظت در مقابل حیوانات وحشی ، امداد و نجات ، سرویس پلیس و… هرچه بیشتر از شجره نامه سگ خود اطلاعات داشته باشید استفاده بهتری از آن خواهید برد.

۲- خرید امن :
آیا میخواهید ریسک سرقت سگهای خود را کم کنید ؟ یا از ورود سگ های قاچاق و بدون مدارک که برای انسانها زیان بار است جلوگیری کنید ؟
مؤسسه بین المللی امور سگ ایران(IKC) تلاش میکند تا اطمینان دهد که کیفیت نژادی تحت شرایط کنترل شده و با برترین پرورش دهندگان انجام می شود .
وقتی یک توله سگ خریداری می کنید و از کنل میبرید ، سگ حداقل باید در هشت هفتگی باشد و دامپزشک آن را ویزیت کند. خرید سگ باید با توافق کتبی انجام شود و مدارک ثبت شده(شجره نامه) داشته باشد .
هیچ وقت در خرید سگ عجله نکنید و اولین سگی که در اینترنت میبینید را خریداری نکنید .
هیچ وقت سعی نکنید که سگ خود را از یک محل غیر پرورشی و بدون شجره نامه خریداری نمایید.

۳- آموزش و اجتماعی کردن سگ:
وقتی شما یک سگ شجره دار میخرید شما عضوی از اجتماع جهانی استفاده کنندگان از سگ خواهید بود و برای حضور در دوره های آموزشی، تست گیری های نژادی، تربیتی و…. جهان و در کنار سایر خریداران به دنبال کارایی بیشتر سگ خود هستید.
مؤسسه بین المللی امور سگ ایران تقریبا ۵۰۰ عضو فعال و ۱۱۸ کنل استاندارد در سراسر ایران دارد.(این آمار مدام در حال تغییر است، لذا جهت آمار به روز شده میتوانید به بخش مراکز پرورش و تربیت سگ در سایت مراجعه نمایید.)
دوره های آموزشی دائمی،شرکت در مسابقات نژادشناسی، مسابقات تربیتی، آموزش و اجتماعی کردن سگ و همچنین فرصت ملاقات با افرادی که سگ های مشابه با نژاد سگ شما دارند را بدست می آورید .

۴- پرورش دهنده – سرمایه
پرورش دهندگان IKC باید مراقبت های لازم را از توله ها به عمل آورند و برخی مسئولیت ها در مورد آینده توله ها را نیز بپذیرند .
از دانش پرورش دهندگان استفاده کنید . به عنوان مالک یک سگ ،این بسیار ارزشمند است که شما برای سوالاتی در مورد غذا دادن به سگ ، مسائل مربوط به سلامتی ، آموزش و فعالیتهای فیزیکی سگ ، کوتاه کردن ناخن ، نوبت دامپزشکی گرفتن و… دسترسی به پرورش دهندگان داشته باشید . پرورش دهندگان باید اغلب افرادی با تجربه باشند که به یادگیری درمورد سگها، نژادهای آنها و… می پردازند. بنابراین پرورش دهندگان استاندارد، حکم یک سرمایه را برای شما دارند و پرورش دهندگانی که از متد استاندارد FCI تبعیت نمی کنند، برعکس مخرب خواهند بود.

۵- اعضاء:
به عنوان یک عضوی از IKC ، برای بهبود وضعیت سگها در ایران به ما کمک خواهید کرد .
ثبت کردن (شجره نامه) مهمترین گام در بهبود وضعیت سگها است . به عنوان عضوی از کنل کلاب ما، شما میتوانید ما را برای رسیدن به اهداف ملی و بدست آوردن اطلاعات بیشتر در دراز مدت همراهی کنید و همچنین در آگاه کردن مردم، دفاع و حمایت بیشتر از حقوق سگها و مالکان سگ ها در جامعه، کمک فراوانی برای ما بشمار می آیید .

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *