sp.irankc@gmail.com

ارتباط با ما

09120273029

تماس بگیرید

قوانین کمیته غیراجباری FCI

 

روئسای کمیته های غیراجباری FCI از میان نمایندگان کشورهای عضو ، در اولین جلسه کمیته که بعد از هر نشست مجمع عمومی برگزار میشود ، انتخاب خواهند شد .
کمیته های غیر اجباری به شرح ذیل می باشند :

Agility – Hounds of the 6th Group- Breeding- Mondi ring- British Pointers -Obedience -Canicross & Turnierhundsport -Rally Obedience -Continental Pointers -Rescue Dogs -Dog Dancing -Retrievers – Education & Public Relations- Sight hounds Races -Earth Dogs -Sledge Dogs- FCI Youth Spaniels –Fly ball- Shows -Grooming -Show Judges -Herding Dogs -Utility Dogs-

روئسای کمیته هایی که در بالا ذکر شد ، به کمیته عمومی FCI در رابطه با مسائلی که در حیطه مسئولیت آنهاست ، توصیه هایی را ارائه میدهند .
کمیته عمومی FCI ، میتواند مسئولیت روئسا را گسترش و یا تکمیل نماید.

قدرت مسئولین
انتخاب روئسای کمیته ها هر دوسال یک بار اتفاق می افتد .در جلسات آنها، کمیته عمومی FCI می تواند هر زمان که ماهیت مسائل مورد بحث را ضروری تلقی کند و همچنین اگر نقاط دستور کار مربوط به حوزه صلاحیت یک یا چند کمیته باشد ، آنها را فرا بخواند .
کمیته عمومی FCI حیطه مسئولیت های این کمیته های غیر اجباری را مشخص می نماید و از میان اعضای کمیته عمومی افرادی را به عنوان مسئول این کمیته ها منصوب میکند .
اطلاعات بعدی تحت عنوان ” ساختار کمیته عمومی ” منتشر میشود .
کسانی که عضو کمیته عمومی هستند و مسئولیت کمیته ها را به عهده دارند با رئیس کمیته ها در ارتباط خواهند بود . تمام اسناد مربوط به کمیته برای مطالعه / تصمیم گیری باید از طریق دفتر دبیرخانه FCI برای آنها ارسال شود. عضو کمیته عمومی “مسئول” کمیته ها، فعالیتهای کمیته را در جلسات کمیته عمومی FCI گزارش می دهد.

رؤسای کمیته ها مسئول رسیدگی به مسائل مربوط به آن هستند.
اگر مقررات FCI و یا دستورالعمل های جاری FCI قدرت تصمیم گیری واضحانه را به روئسای کمیته ندهد ، میتوانند مسئله را با مشاوران کمیته عمومی در میان بگذارند. این کار از طریق عضو کمیته عمومی که مسئول آن کمیته غیر اجباری است، انجام خواهد شد. توصیه هایی در مورد مسائل مختلف مورد بحث به آنها داده خواهد شد و این توصیه ها باید به صورت کتبی و از طریق دفتر دبیرخانه FCI ارسال شوند.

رؤسای کمیته ها مختار هستند که از دیگر روئسای کمیته ها برای حضور در جلساتشان دعوت کنند. البته اگر ماهیت موضوع ارتباطی به کار آنها هم داشته باشد که دراین مورد، توافق قبلی از سوی کمیته اجرایی FCI باید درخواست شده باشد. رئیس کمیته در ابتدا راجع به این موضوع باید مشورت کرده باشد و مسئول پرونده است.

دفتر دبیرخانه FCI باید از تصمیم نهایی هر موضوعی مطلع شود .
رئیس کمیته باید اطمینان دهد که صورتجلسه هر جلسه حداقل ۶ هفته پس از جلسه به دبیرخانه ارسال می شود.
رئیس باید اطمینان حاصل نماید که پیشنهادهای مورد بحث توسط کمیته ها ۶ هفته پس از جلسه به کمیته FCI، از طریق دفتر دبیرخانه FCI ارائه شده است.
اعضای کمیته عمومی FCI ممکن است در جلسات کمیته ها شرکت کنند، البته با تصویب قبلی توسط کمیته اجرایی.

مقررات داخلی برای روئسای کمیته های غیر اجباری FCI
اطلاعات عمومی
روئسا باید خود هزینه های سفر / حمل و نقل را برای شرکت در جلسات و یا بحث های کمیته FCI بپردازند.

متن آلمانی اسناد معتبر است.
تصویب کمیته عمومی FCI در نوامبر ۱۹۹۸.

تغییرات به صورت جسورانه و کلاسیک توسط مجمع عمومی FCI در شانگهای، آوریل ۲۰۱۹ تأیید شد.

 

 

منبع:

http://fci.be/en/Standing-Orders-of-the-FCI-40.html

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *