sp.irankc@gmail.com

ارتباط با ما

09120273029

تماس بگیرید

 واجدین شرایط اخذ نمایندگی IKC در تهران

واجدین شرایط اخذ نمایندگی IKC در تهران

?اطلاعیه

با سلام و احترام

دوستان و همراهان گرامی

احتمالا اکثر خوانندگان محترم از چگونگی به وجود آمدن اختلاف نظرها با IKC با خبر نیستند و دعوت می شود برای اطلاع از اهداف IKC به سایت این موسسه مراجعه شود. یاد می آوریم زمانی را که کمتر شخصی یا گروهی به لحاظ وجود مشکلات قانونی ، هزینه بالا و…… فکر قدم نهادن در این راه را داشت.
طی چند سال تلاش و صرف هزینه در داخل و خارج از کشور و ده ها جلسه با مسؤلین FCI و شرکت در سمینارهای جهانی و اختصاص فضای فیزیکی بدون حمایت هیچ شخص یا ارگانی، نهایتا IKC شکل گرفت.
استراتژیIKC ایجاد روحیه کار گروهی و همدلی برای افراد علاقه مند این حوزه بوده و با تشکیل کنل کلاب های استانی به عنوان مجری و اهداء نمایندگی در همین راستا گام برداشته و نهایت تلاش را در ایجاد بستر برنده بودن به لحاظ مالی و معنوی برای تمامی اعضاء در نظر گرفته است . لیکن در این مسیر افراد و گروه هایی هم بوده اند که با رویاهای ریاستی و یا افکار بلند پروازانه مالی به جمع ما اضافه شدند. زمانیکه شرایط را باب میلشان ندیدند به سمت انتقاد و سیاه نمایی حرکت کردند که باور قلبی ما این است که خودشان میدانند ماندن در این راه چه از لحاظ مالی و چه مسؤلیتی چقدر انرژی ، از خود گذشتگی و پایداری می خواهد.
اما عمکرد IKC به لحاظ رعایت اصول ، قوانین، ممیزی سیستم و روشها و اثر بخش بودن سلیقه ای نبوده و منطبق با استانداردهای شرح وظایف فدراسیون جهانی می باشد. قطعا رایزنی و سنگ اندازی هایی که در این سالها به علت رعایت همین اصول ،کار ساز نبوده و نشانگر عملکرد قابل قبول و درست IKC بوده تا زمانیکه این اعتقاد و اعتماد از سوی فدراسیون جهانی پابرجاست این مجموعه کمافی السابق و با قدرت به خدمت رسانی ادامه خواهد داد و از بودن افراد و گروه ها در کنارمان خرسندیم و دست یاری کلیه عزیزان با انتظارات منطقی و مشخص را به گرمی می فشاریم.
تجربه جدا شدن افراد و گروه های مختلف از IKC مثل تمام سازمان ها، موسسات، تشکیلات و… تجربه جدیدی نیست. گروهی در همین حوزه در حال فعالیت و تلاش هستند و ارتباط کاری و دوستانه را با ما حفظ و یا در راه خود حرکت می کنند که همین جا از هر دو گروه تشکر ویژه و قدردانی می کنیم. اما گروه هایی هم بوده اند که چندین برابر درآمد منطقی هم باعث رضایت آنها نمی شود و دیگر نامی از آنها در این حوزه وجود ندارد، زیرا این مقوله بیشتر از مسائل مالی نیاز به دلبستگی و علاقه دارد.
لازم به ذکر است که ماهیت نمایندگی های FCI در کشورهای مختلف متفاوت است. فدراسیون های دولتی، انجمن ها و موسسات در برخی از کشورها، یک کلاب سگ عضو فدراسیون است و نقش کنل کلاب را بازی می کند حتی در حد full member و به هیچ عنوان شرکت ها امکان دریافت نمایندگی ندارند.
در این راستا به نمایندگی کشورهای هلند، آلمان، روسیه، کره جنوبی، ژاپن، آذربایجان و… مراجعه فرمایید.
بودن افراد و گرو ها با انتظارات مشخص باعث خوشحالی، امید به تلاش بیشتر و نبودشان باعث دلسردی ما نخواهد شد و برای این دسته نیز آرزوی موفقیت در هر حوزه فعالیتشان را داریم.
قطعا وجود این گروه باعث شفاف سازی ، رقابت سالم و بالا رفتن سطح خدمت رسانی خواهد شد.
موسسه بین المللی امور سگ ایران(IKC) از افراد واجد شرایط جهت ادامه فعالیت های این موسسه در تهران استقبال به عمل می آورد.

با آرزوی اوقات خوش?

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *