sp.irankc@gmail.com

ارتباط با ما

09120273029

تماس بگیرید

 اطلاعیه های مربوط به دوره داوری آبان ۹۵

اطلاعیه های مربوط به دوره داوری آبان ۹۵

📡📡📡اطلاعیه شماره یک
به اطلاع کلیه هموطنان علاقه مند به کار حرفه ای سگ می رساند :
سهمیه در نظر گرفته شده برای داوران ایران از طرف FCI و کمیته محترم داوران آن، پنج نفر اعلام شده بود که با پیگری و رایزنی مستمر ریاست محترم (نماینده فدراسیون جهانی در ایرانIKC) جناب اقای مهندس سعید پوراسماعیل، مسئولین FCI متقاعد شدند فقط در اولین دوره، تعداد سهمیه به بیست نفر افزایش یافته تا امکان حضور داوران در سراسر کشور و همچنین حضور داوران بین المللی ایرانی در کشورهای دیگر مهیا گردد. همچنین تعداد ده داور در لیست داوران ذخیره قرار گرفته تا در صورت نیاز به لیست اصلی داوران اضافه شوند.

 

 

📡📡اطلاعیه شماره دو
افتخاری دیگر برای حرفه ای کاران سگ در کشور :
در تمام دنیا دوره های داوری توسط مدرسان محترم داوری FCI ، انجام می شود و مدارک لازمه به شرکت کنندگان اهدا می گردد ولی با ارزش ترین و معتبر ترین مدارک داوری و همچنین حکم مسابقاتی برای سگ ها ، مدرکی است که توسط ریاست محترم کمیته داوران FCI امضا و صادر می شود و تمام داوران در دنیا جهت انجام داوری در نهایت نیاز به تایید این مسئول محترم دارند .
لذا مفتخر هستیم مدارک و انجام اولین دوره پایه داوری پس از گرفتن نمایندگی FCI توسط ریاست کمیته داوران و همکار محترمشان که ایشان نیز یکی از برجسته ترین اعضا FCI هستند مورد تایید و امضا قرار می گیرد .

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *