sp.irankc@gmail.com

ارتباط با ما

09120273029

تماس بگیرید

پاسخ بررسی شده پیشنهادات جلسه ۹۹/۴/۱۷ کمیته تربیتی IKC

ضمن تشکر از ارائه پیشنهادات در فراخوان ساماندهی و مسائل مربوط به مربیگری سگ در مورخه ۹۹/۴/۱۷ به استحضار کلیه مربیان ، کارآموزان مربیگری و همراهان محترم می رساند که :

پیشنهاد آقای ع _ ا : مراکزی که مجوز فعالیت از مراجع ذیربط دریافت کرده اند امکان عقد قرار داد به لحاظ قانونی را دارند ولی سایرین از نظر حقوقی این امکان برایشان نیست.

در تمام دنیا نظارت بر مربیان معمول نیست و فقط در تست های آموزشی داوران ،مربیان سنجیده خواهند شد.

تخلفات در قالب محرومیت ها مصداق خواهد داشت .

کلیه پیشنهادات شما در برنامه کمیته مربیان IKC پیش بینی و در آینده نزدیک و با توجه به شیوع ویروس کرونا در حد امکانات، اجرایی می گردد.

پیشنهاد آقای ع _ خ : فراخوان در خصوص برنامه ریزی و شناسایی مسائل مربوط به مربیگری سگ در راستای استاندارد جهانی این موضوع بود که دقیقا دوره های تئوری و عملی تست های تربیتی و دریافت کارت های مختلف برای رسیدن به اهداف موضوع فراخوان بطور مشخص تدوین و بیان شد. علاوه بر آن با توجه به گرایش برخی از دوستان برای عنوان کردن مطالب خارج از موضوع جلسه،مطالب مذکوز هم پاسخ داده شد. لطفا مجددا آگهی موضوع جلسه را در کانال IKC مطالعه فرمایید.

پیشنهاد خانم ط _ ر : با توجه به برنامه جامع تربیتی در ایران و بیان ساماندهی کار تربیتی حرفه ای مطابق با استاندارد های جهانی در فراخوان ، مراحل و عنوان مورد استفاده توسط جنابعالی در آینده نزدیک در وب سایت و فضای مجازی IKC ارائه خواهد شد.

پیشنهاد آقای م _ ج : در استاندارد جهانی ، بحث تشکل و صنف برای مربیان وجود ندارد و کمیته های تخصصی با برنامه های تمرینات گروهی نسبت به ساماندهی بحث تربیتی و حرفه ای شدن مطابق استاندارد های جهانی اقدام می نمایند. در مجموع در کار حرفه ای سگ مثل کار حرفه ای فوتبال غیرانتفاعی انجام می شود که در آن صنوف مصداق پیدا نمی کند بلکه حاصل آن کلابها خواهند بود.

قوانین استاندارد جهانی مربوط پرورش ، مسابقات و……. سالهاست ترجمه ، بروزرسانی و انتشار داده شده است . شما و همراهان محترم می توانید با مراجعه به وب سایت IKC  به نشانی (www.irankc.ir) اطلاعات لازم را دریافت نمایید . ضمنا کمیته مربیان و پرورش دهندگان در برنامه ای جدید با انتشار و معرفی قوانین در فضای مجازی اقدام نموده است.

پیشنهاد فردی بدون نام  : با توجه به ماهیت موسسات غیر انتفاعی زیر مجموعه های آن توسط مجامع بالا دستی انتخاب می گردند.(مانند شورای سیاست گذاری)

ملاک انتخاب مدرسین داخلی در حال حاضر ، داشتن تحصیلات آکادمیک و تخصصی این حرفه دارای کارت مربیگری درجه ۳ و……. با ارائه سر فصل های آموزشی استاندارد به هیئت اجرایی ، ارائه همان سرفصل ها در حضور اعضای شورای سیاست گذاری ، دریافت نمره قبولی و نامبرده تا ارائه استانداردهای جدید به عنوان مدرس انتخاب می گردد.

سالهاست در کلیه گواهینامه های ارائه شده به افراد، کلمه حضور و نام دوره قید شده است ( بجز کارت مربیگری درجه ۳ ) و در اطلاعیه های صادر شده آمده است که این مدرک فقط حضور در دوره می باشد و فاقد اعتبار کافی برای مربیگری است. هر گونه سوء استفاده از این مدارک عواقب حقوقی برای فرد خاطی به همراه خواهد داشت که با هر شکایتی امکان طرح در مجامع قضایی را به همراه دارد و مرجع مذکور امکان استعلام از IKC را دارا می باشد.

برگزاری دوره ها براساس برنامه جامع آموزش ارائه و تدریس می گردد. کنل کلاب های استانی بعد از ثبت موسسه غیر تجاری می توانند وارد مذاکرات برای انجام امور محوله در استانها باشند و در برنامه کمیته مربیان تمرینات گروهی پیش بینی شده است که اگر شرایط موجود کشور (کرونا) اجازه دهد برگزار می گردد و در کلیه امور کار بصورت تیمی انجام می گردد.

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *