sp.irankc@gmail.com

ارتباط با ما

09120273029

تماس بگیرید

 BH & IPO  مسابقات محبوب برای سگ های کاری

BH & IPO مسابقات محبوب برای سگ های کاری

IPO is a three part sport which includes Tracking, Obedience and Protection phases – the dog must pass all three phases in the trial. To succeed in the protection aspect of the sport, the successful IPO candidate must possess a basic level of instinctual drives, solid nerves, desire, and willingness to perform the work with their handler. The specific drives which must be present are prey (desire to chase an object based on visual cues) and fight (desire to defeat the prey object).

 

“آی پی اُ ” یک آزمون ورزشی سه بخشی است که شامل جستجو،فرمانپذیری و حفاظت است که سگ ها باید برای قبولی دراین آزمون هر سه مرحله راسپری کنند.
ضمنا سگ قبول شده باید حداقل ازنظرغریزی دارای اعصاب قوی بوده وتمایل به انجام کاربا هندلرخود را داشته باشد.
برای این کار محرک های خاصی وجود دارند از جمله طعمه ای که بایدتعقیب شود (معمولا تعقیب بصری یک شئ می باشد) ومبارزه (تمایل سگ برای شکست دادن شئ که بعنوان طئمه به کارمی رود).

 

 

 

آزمایش طبیعی بودن رفتار سگ

قبل از شروع امتحان BH سگ های شرکت کننده باید ثبت شده و دارای تتو یا میکروچیپ باشند و اگر فاقد یکی از این دو چیز باشند اجازه شرکت در امتحان به آن ها داده نمی شود . اگر سگی تصادفا در امتحان شرکت کند و در حین امتحان متوجه شوند که میکروچیپ و یا تتو ندارد در همان حین از مسابقه اخراج میشود . سگی که در آزمایش رفتار طبیعی قبول شده و در حین امتحان دادن اشتباهات متعددی را مرتکب می شود در این شرایط داور می تواند سگ را از مسابقه اخراج کند و در قسمت توضیحات برگه امتحانی درج می کند که این سگ در امتحان تست رفتار طبیعی قبول نشده است و تجدید نظر و تست مجدد در مورد این گونه سگها امکان پذیر نمی باشد .

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *