sp.irankc@gmail.com

ارتباط با ما

09120273029

تماس بگیرید

عناوین قهرمانی چابکی

مفاد مورد نیاز برای دریافت عنوان قهرمانی مسابقات بین‌المللی چابکی (C.I.AG.)

۱. CACIAG (گواهی صلاحیت قهرمانی مسابقات بین‌المللی چابکی)
به برنده ای که مسیر را در سطح ۲ و یا سطح ۳ مسابقات بین المللی چابکی FCI به صورت کامل در هر یک از دسته‌بندی‌های سگ‌های کوچک، متوسط و یا بزرگ به پایان رسانده باشد، گواهی صلاحیت قهرمانی مسابقات بین‌المللی چابکی اعطا می‌گردد. ( مسابقات سطح ۲ برای اعطای عنوان CACIAG تنها در کشورهایی مورد پذیرش است که در آن‌ها مسابقات در سطح ۳ برگزار نمی‌گردد.)
۲. عنوان نفر دوم ( Reserve-CACIAG)
سگی که پس از طی کردن کامل مسیر در هر یک از دسته‌بندی‌های سگ‌های کوچک، متوسط و یا بزرگ در سطح ۲( درصورتی که در آن کشور ، سطح ۳ برگزار نشود ) و یا سطح ۳ مسابقات بین المللی چابکی FCI، در سکوی دوم قرار بگیرد، گواهی نفر دوم یا (R-CACIAG) به او اعطا خواهد گردید. اگر قهرمان مسابقات، در مسابقات قبلی موفق به اخذ عنوان «قهرمان بین‌المللی چابکی» شده باشد، گواهی نفر دوم مسابقات به گواهی قهرمانی تبدیل می‌گردد.
۳. مسابقات بین‌المللی چابکی
این مسابقات با مجوز FCI با عنوان مسابقات چابکی شناخته می‌شود. برای برگزاری این مسابقات باید از پیش درخواستی از طرف کنل کلاب برگزارکننده‌ هر کشور به FCI ارائه شده باشد. تعداد مسابقاتی که هر کشور می‌تواند برگزار کند باید طبق تعداد تعریف شده توسط FCI باشد. به طور مثال این امکان وجود دارد که حداقل ۴ مسابقه در هر کشور برگزار گردد و حداکثر تعداد مسابقاتی که هر کشور می‌تواند برگزار کند متناسب است با ۱۰ درصد از کل مسابقات رسمی برگزار شده توسط آن کشور.
مسابقات بین‌المللی چابکی الزاما باید از طرف یک یا چند داور که واجد شرایط و از طرف آن کشور مورد تایید هستند و برای داوری خارجی شناخته شده اند ، داوری بشود. (در این خصوص به لیست FCI مراجعه کنید.)

۴. عنوان «قهرمان بین‌المللی چابکی»
در هر یک از دسته‌بندی‌های کوچک، متوسط و بزرگ، سگ‌هایی که نام آن‌ها در شجره نامه‌ مورد قبول FCI ثبت شده باشد، واجد شرایط درخواست عنوان «قهرمان بین‌المللی چابکی» هستند اگر موارد زیر را کسب کرده باشند:
• دو گواهی صلاحیت قهرمانی مسابقات بین‌المللی چابکی یا CACIAG که در دو کشور متفاوت و تحت نظر دو داور مجزا در طول زمان حداقل یکسال و یک روز کسب شده باشد.
• کسب حداقلی عنوان «خوب» در یک اجرا که ضمانت اجرایی آن را FCI تایید کرده باشد. ( زیر نظر FCI باشد )
هر کشور کاندیدای انتخابی خود را برای عنوان «قهرمانی بین المللی چابکی » به FCI معرفی کرده و مدارک مورد نیاز در این زمینه را برای آن‌ ها مهیا خواهد کرد.

۵. قوانین اجرایی
قوانین زیر از یکم ژانویه سال ۱۹۹۹ قابل اجرا بوده اند:
در نظر داشته باشید که مسابقات چابکی برای انتخاب نژاد محسوب نمی‌گردند. به همین دلیل، داشتن گواهی صلاحیت قهرمانی مسابقات بین المللی چابکی (CACIAG) و یا مقام نفر دوم (R-CACIAG) و یا حتی گواهی «قهرمان بین‌المللی چابکی» مبنی بر اجازه ورود سگ به دسته‌ بندی سگ‌های کار ( برای بررسی نژادی ) نمی‌باشد.

*تمامی تغییرات در متن توسط کمیته عمومی FCI در اکتبر ۲۰۱۸ اعمال و تصویب شده است.

منبع:

http://fci.be/en/Agility-45.html

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *