sp.irankc@gmail.com

ارتباط با ما

09120273029

تماس بگیرید

 لغو داگ شوی جهانی FCI 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا(COVID-19)

لغو داگ شوی جهانی FCI 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا(COVID-19)

با توجه به تشدید انتشار ویروس کرونا COVID-19 -Coronavirus ، کنل کلاب اسپانیا ، Real Sociedad Canina de España- RSCE و کمیته سازمان دهنده آن تصمیم گرفته اند با توجه به اینکه همایش های عمومی در منطقه مادرید ( محل برگزاری Dog Show )با محدودیت های جدید روبرو شده اند و همچنین با توجه به جلسه‌ای که در تاریخ یازدهم مارس سال ۲۰۲۰ با مسئولین نمایشگاه IFEMA (نمایشگاه بین المللی شهر مادرید) و مسئولان دولتی رویدادهای عمومی برگزار شد ، متأسفانه چاره دیگری نیست جزاینکه اعلام کنیم داگ شو جهانی ۲۰۲۰ FCI را نمی توان در تاریخهای مقرر ۲۳-۲۶ آوریل ۲۰۲۰ برابر با ۴ تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در مادرید برگزار کرد.تنها تاریخ های موجود – برای سال ۲۰۲۰ – برای استفاده از سالن نمایشگاه IFEMA در مادرید، ۹ تا ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۰ برابر با ۱۹ تا ۲۲ تیر ۱۳۹۹ است.
کمیته عمومی FCI تصمیم گرفت با پیروی از کمیته سازمان دهنده و به جای کنسل کردن داگ شوجهانی ۲۰۲۰ FCI ، به همه پرورش دهندگان سگها و صاحبان سگها که مایل هستند در رقابت برای عناوین برنده جهانی FCI 2020 شرکت کنند این امکان را بدهد ،و همچنین کنل کلاب اسپانیا تمام جزئیات عملی و مسائل پیش آمده از این تغییر را مدیریت خواهد کرد.
بنابراین ، FCI و RSCE رسما اعلام می کنند که داگ شو جهانی ۲۰۲۰ FCI به تعویق افتاده و از تاریخ ۹ تا ۱۲ ژوئیه سال ۲۰۲۰ برابر با ۱۹ تا ۲۲ تیر ۱۳۹۹ در مادرید برگزار می شود.
همانطور که گفته شد ، کلیه اطلاعات فنی و تکمیلی طی هفته های آینده توسط کمیته برگزار کننده به طور رسمی اعلام می شود.
ما از شما درک و پشتیبانی درخواست می کنیم. همه ما از مشکلات ، فداکاری ها و پیامدهای مربوط به تصمیم خود برای به تعویق انداختن داگ شوی جهانی ۲۰۲۰ FCI آگاه هستیم ، با این وجود به این نتیجه رسیدیم که این بهترین راه حل برای خدمت به جامعه (حرفه ای سگ در جهان ) است.

از طرف کمیته عمومی FCI و هیئت مدیره RSCE

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *